( hnsz2002 | 2010. 04. 12., h – 14:02 )

Immáron digis netem van. Már a beköttetés is katasztrófa volt. Ketten, vagy vagy max. hárman vannak mindig az ügyfélszolgálaton, órákat kell várni, tök mindegy mikor mész, akár napközbe is. A múltkor bepróbálkoztunk negyed 6kor, 192-es sorszámot kaptuk, 174-nél jártak. 6kor ugye zárnak, az embereket akikre nem jutott idő meg szépen elzavarták, mondván gyere vissza holnap.

Aztán nagy nehezen el lett intézve, bár ott is minden szarba bekötöttek... Mondták, hogy csütörtökön 2 és 4 között jönnek bekötni. Na erre fél kettőkor csörög a telefon, a digi központ, hogy a szerelők ott voltak, nyomták a csengőt, senki nem nyitotta ki. Mondtam, hogy úgy volt 2 és 4 közt, én épp akkor készültem hazaindulni. Mondtam, hogy jöjjenek később, leállt kötekedni, hogy ez nem így működik, kérjek új időpontot, ma már nem mennek vissza. Aztán sikerült "kedvesen" megfűzni, hogy ugyan légyszi jöjjenek már vissza később, vagy ha végeztek a listával, otthon leszek. Végül visszajöttek, a szerelők becsületére szó nélkül megcsinálták.

Tegnap küldtem egy mailt, hogy legyenek szivesek a 25 port tiltásást feloldani. Ma reggel jött rá auto-reply (már ez is milyen gyors....), hogy megkapták a mail, és 30 (!) napon belül válaszolnak, legyek türelemmel.
Már csak tényleg arra leszek kíváncsi, hogy válaszolnak-e. És ha igen, megcsinálják-e. És ha igen, meddig fog működni.

Ez az, ami rohadtul nem tetszik bennük. Ez a szerződéskötés körüli hercehurca, mintha nekik nem lenne érdekük, hogy új ügyfelek legyenek. Ahogy meg az ügyfélszolgálat viszonyul az ügyfélhez, az meg már kicsit t-online-os. Kb. "úgyis csak mi vagyunk, ha kell, vagy mehetsz a UPC-hez/T-Online-hoz 3-4x annyit fizetni".

Na mind1, majd lesz valahogy...
--
Discover It - Have a lot of fun!