( nehai | 2009. 11. 05., cs – 11:55 )

Köszi a gratulációt, szintén gratulálok a Maseratidhoz, nagyon szép autó és nem is veszélyesen drága. Ha sokat kellene autópályán közlekednem és is hasonló autót választanék, de most nagyrészt csak nézegetni tudnám.

Azzal vitatkoznék, hogy versenypályán nagyobb kanyarok vannak mint egy hegyi úton. Írd be GoogleMaps-ba Parádsasvár-Mátraháza útvonalat. Ha egyszer arra jársz menj rajta végig és megérted, hogy miről beszéltem. Ez a kedvenc teszt útszakaszom. Egyszer jó lenni látni, hogy mit tud itt egy olyan autó mint a tiéd egy olyan sofőrrel aki mer is és tud is vele haladni. Az bennem is felmerült, hogy nem merik nyomni a gázpedált(főleg kanyarban), de akkor miért szúrja a szemüket ha megelőzöm őket, mert sietek? Miért kell az addig békés hegyi autókázását feladni és jönni utánam mint az állat? Ezt nem értem. Lehet, hogy errefelé nem a diszkrét úrimeberek járnak ilyen autóval? Ezen az útszakaszon vagy beteszed magad a kanyarba határon autózva, vagy nem, de akkor fel is adhatod a reményt, hogy az előtted autózót megközelítsd a következő max 100-200m-re levő kanyarig, bármekkora erőkülömbség is van a két autó között. Azt sem értem, hogy miért kell erőlködi, ha látja hogy ismert terepen járok, ő pedig most jár életében erre először. Na mindegy.

Hungaroringi versenyzésre, sőt egyáltalán bármilyen pálya versenyzésre nem alkalmas az autóm, 200 fölött elfogy, azt hiába éri el akármilyen gyorsan is, utána csak malmozni tudnék :).