( mash | 2009. 09. 02., sze – 01:56 )

Pedig már a "legfontosabb", a név is megvan! ;)
Tádádádám-tádádádám!

MACK® - Multiplatform Adventure Construction Kit®
MACK ED® - Multiplatform Adventure Construction Kit Editor®
MACK VM® - Multiplatform Adventure Construction Kit Virtual Machine®

Már le is védettem.
Remélem nem ázunk el vele! XD

Valami olyasmit képzeltem el megvalósítani, hogy az editorban futna a játék és közben valós időben lehetne scriptelni Python vagy LUA segítségével, a változások pedig azonnal látszanak a végeredményen is anélkül, hogy újra kellene indítani/fordítani a projectet.
Ezt az egészet úgy, hogy non-modal window-kat lehetne szétpakolgatni több monitoros rendszereken és nem fix felbontással dolgozna, hanem 4:3-as képarányban az adott platform default felbontásához igazítaná a játék felbontását. Pl. Windowson, Linuxon és MacOSX-en a játékok 1024x768-ban futnának, Wii-n 640x480-ban, míg iPhone-on 480x320-ra, vertikálisan kissé torzítva.