( vargad | 2009. 06. 16., k – 12:59 )

A Diginél elég nagy káosz van. Telefonon semmi értelme felhívni őket, a globális ügyfélszolgálat nem tud SEMMILYEN lokális információt, a helyi ügyfélszolgálatot pedig gyakran esélytelen felhívni, mert hiába van legalább 3 telefonszámuk, egyszerűek nincs kedvük felvenni a telefont. Legjobb ha egyenesen bemész az ügyfélszolgálatra és előadod, hogy mi a helyzet. Ha felveszik mint panaszt akkor talán egyenesben vagy.
Nekünk az tartott több mint egy hónapig míg hajlandóak voltak bekötni, szerencsére azóta sem volt vele semmi gond.
Az ügyfélszolgálati irodában az ügyintéző ott előttem hívta fel a szerelőt, hogy holnap hozzánk jöjjön reggel először. A szerelő persze nem jött, délután visszahívott az ügyintéző, hogy sikerült-e bekötni az Internetet. Nagyon meg volt lepve, hogy a szerelő nem jött el...