( Higi | 2009. 04. 10., p – 13:50 )

Céges szinten jártam hozzájuk elég sűrűn, és nem nagyon volt pozitív tapasztalatom. Példák:
- "Javítást" elvégzik anélkül, hogy az ügyfélt megkérdeznék, kéri-e.
- Árajánlatok elfelejtődnek, vagy "Mi kiküldtük, nem kapta meg? Jaj, akkor újraküldöm."
- Rendelések eltünedeznek. Vagy a szállítóra kenik, vagy "Nem is rendelt ilyet, nincs a rendszerben" (trehány munkaerő?)
- A már említett határidős problémák.

Mentségükre legyen mondva, hogy a javításokkal nem volt gond, de a körítés ócska.

Csak hogy ellenpéldát említsek, és nem vagyok HRP bérenc:
HRP: Telefon felvesz, szervizest kérek, elmondom a gondot, és hogy nem tud az ügyfél a géptől megszabadulni, max 1 napra. Nem gond, küldjek róla képet. Levélváltás, hiba felmérése (persze, ha rossz a diagnózis, az én saram, mért nem vittem be), árajánlat, rendelés. Határidő, 3-4 hét. 3-4 hét múlva telefonálnak ők, vigyem be, beviszem, 30-40 perc, megvárom, vihetem. Ennyi. Szerintem ennek ÍGY kell működnie.

És ez hogy működik Displaynél. Bevittem, megnézték, kaptam árat, lerendelték (3-4 hét). 4. hét, telefonálok, semmi. 6. hét, semmi. 8. hét, semmi. 9. hét, "Nincs ilyen rendelés a rendszerben, lerendelem újra". A jó kur.. any..
És ez nem az első volt.

Tanulság: soha többet nem viszek Displaybe semmit.