( s3r3nity | 2007. 09. 12., sze – 11:50 )

Na megint. Nekem csak egy rövid megjegyzésem volna. Először is a netes reklámosási techikákat és a TV-set nem kellene összehasonlítani.Mint ahogy a fenti cikk is kitér rá a kettő alapvetően máshogyan működik.A TV-s reklámokért a cégek fix összeget fizetnek a sugárzás időpontjától függően(tehát nem bűn ha kimész WC-re,sörért stb.).A netes reklámok esetében pedig a megtekintések számának függvényében számlázik a cég az adott sitenak. Tehát ha nem nézed meg a reklámjaikat valóban pénzt veszítenek szerintem adbloc miatt nem is kevest.Az már más kérdés hogy egyszerűbb volt nekik tényleg egy java scrit megírása ami a firefoxot blokkolja ahelyett hogy esetleg egy kultúráltabb reklámozási politikát folytatnának.Semmi bajom a reklámokkal az élet velejárói de nem hiszem hogy ennek az adott oldal tartalmi nívóját kell csökkentenie.Ai Index-nél tiszteletre méltó hogy tanultak a hibájukból és nem egy drasztikus megoldást választottak.
Én csak azt remélem mint Firefox felhasználó,hogy ebből nem lesz világméretű tendencia...