"viszont hirdetest sem lehet belepakolni, mert nagyon retegmagazin"
-ezt a véleményt viszont nem osztom. ráadásul főképp úgy, hogy az utóbbi időben annyian károgtak a hirdetések mennyisége miatt (ami még mindig a ljournal töredéke). de továbbmegyek, csak egy egyszerű példa: ha a cisco akár arra is hajlandó költeni, hogy a szakmai oktatás bármely szintjén az agyacskákba programozzák a cisco szót, akkor talán egy komolyabb reklámszerződésre is hajlamos lehet. de ez csak az én véleményem és lehet, hogy tévedek: reklámok terén én túl nagy gondot nem látok...
fene tudja, ismerni kellene a linuxvilag peldanyszamat meg egyeb statisztikakat is. lehet, hogy dragabb lenne a hirdetes, mintha a cicko szorolapot osztana meg csinalna egy-ket promo eloadast valahol.
az teny, hogy ugyesen sakkozva ki lehet hozni jora a merleget, de nagyon-nagyon nehez. vegtelen penzt nem lehet elkerni a hirdetesekert, es van konkurencia, meg lv-t nem biztos, hogy a ciok-ceok-ctok olvasnak, marpedig az uzleti donteseket nagyreszt ok hozzak.