( zeller | 2025. 11. 18., k – 10:13 )

A számlához valóban nem "must have" egy mobilszám, de a kötelező 2FA okán, aminél az SMS a fallback, szükséges, hogy legyen. 
Az, hogy több számlához ugyanaz a mobilszám tartozik, nem ördögtől való - ugyanis az az ügyfélhez köthető adat, nem a számlához/szerződéshez. ügyfél - mobilszám is lehet bőven 1:n reláció, ahogy az üf - számla is 1:n. Ebből adódóan kell(ene) egy olyan összerendelés is, ahol az adott számlához hozzárendelheti az üf. a mobilszámai közül az egyiket. Ez persze a nagyon perverz corner case-esk egyike, hogy Gipsz Jakabnak van három számlaszerződése meg négy mobilszáma, és minden szerződéshez más-más mobilszámot  szeretne használni. 

Ha jó az üf.törzs, akkor az egy üf - több mobilszám, több e-mail cím nem kell, hogy gondot okozzon - ehhez persze az is szükséges, hogy Gipsz Jakab három szerződéséhez ne három identitás tartozzon az ügyféltörzsben, csak egy... És akkor már lehet a Gipsz Jakab üf.-nek egy kijelölt elsődleges mobilszáma, ami egyedi az üf.törzsön belül, és lehet n darab másik, ami meg "közös" Gipsz Jakab és Gipszné Cement Etelka esetén.