( Bdede | 2025. 10. 03., p – 12:27 )

Érdekes, ahogy az az idők során változott. Ma már a telefon a legritkább estben jó ügyintésére. Vagy hallgatod 20 percig a semmit, vagy teljesen idétlen kérdések után közli az AI, hogy nem érti és kapcsolja az ügyintézőt, azaz "hallgatod 20 percig a semmit,". Utóbbi hónapokban egy azaz egyszer fordult elő, hogy gyorsan felvette, és gyorsan megoldotta a dolgot egy élő ember.

A telefon régen volt jó. Amikor még ritkaság volt. Emlékszem mikor fiatal voltam (vagy 40-45 éve), s a mozipénztár előtt hosszú sor állt, elmentünk a legközelebbi telefonfülkébe, felhívtuk a pénztárost, és voila, volt jegyünk.

Azóta se sor a mozipénztár előtt, se telefonfülke. :) Se én nem vagyok már jóképű fiatal egyetemista. :(