( zeller | 2025. 07. 02., sze – 15:15 )

Egyrészt: "Elvileg általános iskolában megtanítják az embereket olvasni... Ja, aki nem érti, mit olvas, annak persze tök mindegy..."
Másrészt a "kellő gondosság" az ügyfél részéről is elvárható és el is várják. 

"Ki gondolná azt alapból, h amikor kapnia kell egy aláíró SMS-t, és az megjön, és nem az aművelet szerepel benne amit elindított az ügyfél, h ez annak jele h épp egy csalás áldozata? "

Akinek az IQ-ja nagyjából-egészéből meghaladja egy amőbáét... Ha nem tudja megugrani azt a feladatot, hogy értelmezzen egy egyszerű mondatot, akkor fel kell tennie magának a kérdést, hogy kit válasszon gondnokául, mert az ilyen egyén csk. gondnokság alá helyezése igencsak meggondolandó lépés.
 

"Nekem ppl soha senki nem mondta ezt."

A belégzés-kilégzés megvan? Pedig szerintem azt sem mondta neked senki... 

"belépés123456" - Ez mennyivel könnyebben értelmezhető, mint a "Netbanki belépéshez szüksége kód: 123456" üzenet? AZ előbbinél hihetné azt a károsult, hogy épp a csalók által belebegtetett szolgáltatás belépési díjat rendező utaláshoz kapott kódot, nemde? 

"Olyan módon küldi a müvelet megjelölést, amit az ügyfelek nagy része nem olvas el."

Ha én válaszolok neked valamit, de te nem olvasod el, akkor az kinek is a hibája...?