Pontosan tudod te is jól, h. a magyar kormány propaganda-szarját sokmilliárdnyi közpénzből alakítják olyanra h. a 8általánosos buta cigányoknak is megragadjon a fejében. Illetve annak a kampánynak konkrét céljai vannak, feneketlen forrásból garázdálkodnak a saját céljaik elérése érdekében tepernek ezekkel. Ezért az alaposan, szisztematikusan felépített, évek (évtized) óta napi szinten megy tv-ben, utcán plakátokon, mindenhol.
Ezzel szemben hetente 1-2x lemegy az a direkt unalmas szövegű és kifejezetten irritáló kioktató hangnemben előadott figyelmeztetés a híradó végfelé, h. jajj-jajj, mindenki vigyàzzon, merapénzedet ellopják!!444! Senkinek nincs ezzel a figyelmeztetéssel célja. Senkinek nincs belőle előnye, ha az emberek tömegei megfogadják a riogatást.
Aztán jön is a reklám gyorsan az 1) kofidisz-hitelről, vagy 2) valami magnezium-idegnyugtató gyógyszerről. És má kezdődik is valamelyik vihorászós irritáló celeb-posvány szar műsor.
Ez a kibaszott nagy különbség a 2 között.
Ehhez képest ha az MNB-szponzorált közjó érdekében létező szervezet fizetett reklám formájában bemutatná, hogyan néz ki 1 kurva link Android-ban meg Ájfónon (szigorúan egy valódi átverős oldalról, amit már lekapcsoltak pár hete, de hiteles demonstrációra alkalmas volna), kinagyítva, pirossal bekarikázva, a lényeget kimerevítve, elmagyarázva dedós szinten DE NEM KIOKTATÓ STÍLUSBAN. Az 100x többet érne. Mozgok informatikai antitálentum közösségben, szóval esélytelen mindenkit megvédeni a saját hülyeségétől. De az évi sokmilliárd ellopott HUF-ot nagyon le lehetne szorítani.
De mint tudjuk, a bank baszik a fejedre, te voltál a hülye, ők mossák kezeiket, kártérítést nem fogsz tudni kiverni belőlük. Sokszor jogos amit mondanak. De ebben az esetben volt annyi károsult, amit nem lehet az "hát-az-átlagmagyar-sajnos-ilyen-hülye" indokra fogni.