Az MBH bank hónapokig nyitva hagyott egy biztonsági rést, amelyen keresztül bűnözők emberek százait foszthatták ki ugyanazzal a módszerrel. A panaszokat sorozatosan elutasították, ügyfeleik csalárd, szándékos vagy gondatlan kötelezettségszegő magatartására hivatkozva. Az ügyben súlyos felelősség terheli a bankfelügyeleti feladatot ellátó Magyar Nemzeti Bankot is. Négy valós ügyféltörténeten keresztül mutatjuk be, hogyan hagyta magára az állam a banki ügyfeleket, akik számára most felcsillan a remény, hogy részben megtérítik a pénzüket.
https://www.valaszonline.hu/2025/06/17/mbh-bankholding-csalas-mnb-lenyu…
Ami érdekes (cikk végén):
Azután Kulcsár Bálint következett, akit annyira felbosszantott az MBH eljárása, hogy a saját történetét szórólapokra írta és a bankfiók előtt osztogatta. Kulcsárnak egy munkatársa lépett be a cége online bankszámlába, pontosabban annak kamu változatába. A tévedést 5,2 millió forintjuk bánta. Kulcsár Bálint volt az első, akinek a bank konkrét ajánlatot tett: a kár 70 százalékának megtérítését ajánlotta.
Személyes tapasztalatból mondom, hogy a megfelelő helyen és időpontban végzett szórólap osztogatás leírva az adott céggel kapcsolatos problémát néha egész hatékony eszköz.