Fogd a billentyűzetedet, alkoss meg egy közsséget. Töltsd az időd emberek több hónapon keresztüli supportjával és a végén küldök egy összefoglalót, hogy hol QTAD el!
Na, Kvarga -akkor nekifutunk újra.
Látom, a lényeg betalált, ha a stíluson kell lovagolni ahelyett, hogy a 2500 ember N milliárdos kárának tényével foglalkoznál. De menjünk bele ebbe is, ha már ennyire szeretnéd.
Először is, ne keverjük össze a gombot a kabáttal.
A cikk hitelességét nem egy domain végződés adja, hanem az a 2500 károsult és az a több milliárd forint kár, akiket és amit feltártunk, amíg mások a partvonalról figyelték az eseményeket.
Mi a valódi károkkal foglalkozunk, nem a földrajzi pontossággal egy lényegtelen részletkérdésben.
És hogy a védjegyvédelem "értelmetlen" és túl sok "erőforrást" igényel?
Ez a 2025-ös év legszomorúbb mondata egy magát tájékozottnak tartó embertől.
Tájékoztatlak, hogy a világon tucatnyi nagyvállalati "Brand Protection" és "Cyber Threat Intelligence" szolgáltatás létezik, ami pontosan erre szakosodott.
Ezek automatizált, AI-alapú rendszerek, amelyek non-stop figyelik a netet és a domain regisztrációkat a te "mbnbauk"-szerű, elgépelt variációidra is.
Ez nem "végtelen erőforrás" kérdése, barátom.
Ez egy modern, magára valamit is adó bank számára egy alapvető, elvárható üzleti költség.
Nagyjából annyiba kerülhet egy évre, mint a vezérigazgatói autó lízingdíja. Ez prioritások kérdése, nem a lehetőségeké.
Szóval, ahelyett, hogy azon vitatkoznánk, miért "lehetetlen" megvédeni az ügyfeleket, talán inkább azon kellene, hogy miért nem tették meg, amikor a technológia és a lehetőség erre régóta adott volt.
De gondolom, erre a kérdésre már nehezebb lenne "okos" választ adni.