( adhocsupport | 2025. 05. 29., cs – 10:12 )

Fogd a billentyűzetedet, alkoss meg egy közsséget. Töltsd az időd emberek több hónapon keresztüli supportjával és a végén küldök egy összefoglalót, hogy hol QTAD el! 

Na, Kvarga -akkor nekifutunk újra. 

Látom, a lényeg betalált, ha a stíluson kell lovagolni ahelyett, hogy a 2500 ember N milliárdos kárának tényével foglalkoznál. De menjünk bele ebbe is, ha már ennyire szeretnéd.

Először is, ne keverjük össze a gombot a kabáttal.

A cikk hitelességét nem egy domain végződés adja, hanem az a 2500 károsult és az a több milliárd forint kár, akiket és amit feltártunk, amíg mások a partvonalról figyelték az eseményeket.

Mi a valódi károkkal foglalkozunk, nem a földrajzi pontossággal egy lényegtelen részletkérdésben.

És hogy a védjegyvédelem "értelmetlen" és túl sok "erőforrást" igényel?

Ez a 2025-ös év legszomorúbb mondata egy magát tájékozottnak tartó embertől.

Tájékoztatlak, hogy a világon tucatnyi nagyvállalati "Brand Protection" és "Cyber Threat Intelligence" szolgáltatás létezik, ami pontosan erre szakosodott.

Ezek automatizált, AI-alapú rendszerek, amelyek non-stop figyelik a netet és a domain regisztrációkat a te "mbnbauk"-szerű, elgépelt variációidra is.

Ez nem "végtelen erőforrás" kérdése, barátom.

Ez egy modern, magára valamit is adó bank számára egy alapvető, elvárható üzleti költség.

Nagyjából annyiba kerülhet egy évre, mint a vezérigazgatói autó lízingdíja. Ez prioritások kérdése, nem a lehetőségeké.

Szóval, ahelyett, hogy azon vitatkoznánk, miért "lehetetlen" megvédeni az ügyfeleket, talán inkább azon kellene, hogy miért nem tették meg, amikor a technológia és a lehetőség erre régóta adott volt.

De gondolom, erre a kérdésre már nehezebb lenne "okos" választ adni.