Elmérték az igényeket, nem skálázták fel időben és előre annyira az infrastruktúrát, amennyien végül kíváncsiak voltak rá: 120 milliónál több néző esett be végül, a 280 milliós ügyfélkör több mint harmada, majdnem fele. Összehasonlításul, az Olimpia live stream esetén 30 millió néző volt a maximum a több hetes esemény alatt és ott nem voltak ilyen rövid és ilyen hirtelen felfutások. Hirtelen beeső nem várt terhelést egyszerűen nem tudsz kiszolgálni, ha nem tudod előre felmérni a várható terhelést, akkor az össze fog omlani, legyenek ott a legjobb szakemberek és a legjobb rendszerek, a resource pool ott kell legyen előre.
Amit letettek az asztalra, az több mint amit eddig bárki tudott, összevetésül, az X/Twitter Spaces például 500-600 ezer nézőtől összeomlott idén nyáron többször is és abban nem volt videó, csak hang, a YouTube stream maximum nézőszáma 8 millió volt eddig, a legnagyobb Twitch nézőszám 3,8 millió volt.
Nekik beesett 120 millió és 120 millióig röccenés nélkül fel tudták felskálázni, utána jöttek a bajok, valószínűleg erre a számra terveztek, mint worst case scenario, hogy ennyi úgy se lesz. Lett.