Azt, hogy ha otthon hagyom / leöntöm / kimosom a bérletet, az mind az én művem, az én hibám. Hogy ez megtörténik-e, az rajtam múlik.
Az, hogy az az én felelősségem legyen, hogy a bérlet bemutatásakor a mobilszolgáltatóm hálózata megfelelően működjön, már nem rajtam múlik, de a felelősség mégis az enyém:
Lemerült a telefonom, vagy nem volt aktív internetkapcsolat, ezért nem tudtam bemutatni az érvényes jegyet vagy bérletet. Mi a teendőm ilyenkor?
Kérjük, mielőtt útnak indulsz, gondoskodj telefonod megfelelő töltöttségi szintjéről, hiszen lemerült telefonon, illetve aktív internetkapcsolat nélkül nem tudod bemutatni jegyedet vagy bérletedet, emiatt a járművezető vagy a személyzet megtagadhatja tőled a részvételt az utazásban, illetve jegyellenőreink pótdíjazhatnak.
Ha mégis lemerült a telefonod, az (utazáskor is) érvényes Budapest-bérletedet, napijegy típusú jegyedet, Pest vármegye- vagy országbérletedet bemutathatod a BKK Ügyfélszolgálatán 5 munkanapon belül. A részleteket itt találod.
Bérletbemutatáshoz kérjük, vidd magaddal az alábbiakat:
- érvényes mobiljegy,
- feltöltött telefon,
- a bérlethez (vagy napijegy típusú jegyhez) tartozó, személyazonosításra alkalmas igazolvány. (forrás)