( dlaszlo | 2024. 10. 25., p – 12:42 )

Valószínűleg nem sikerülne. És Te láttál már olyat, amikor ugyanazon ÁSZF alapján két félnek két különböző elvárása volt? Vagy olyat, amikor egy ilyen nagy céget 2019-ben csilliárd euróra büntettek adatgyűjtéssel kapcsolatos GDPR dolgok miatt? Vagy amikor gyerekekről gyűjtött ilyen nagy cég adatokat a megfelelő beleegyezések nélkül. Akkor sem volt igaza a szolgáltatónak, és ez azóta is előfordulhat. <-- ezért nem ítélkeznék én rögtön úgy, hogy aki reklámot blokkol, az rögtön csaló. És nincs alárendelt, fölérendelt viszony egy vitatott kérdésben, ami két fél között van.

Főleg azt nem nevezhetjük csalónak, akinek a reklámblokkolásról van egy véleménye, és megosztja azt egy fórumon. K*vára nem jelenti azt, hogy valaki csaló.
Még egyszer megosztom: Nevezhetjük szürke zónának (mert létezhet korrekt, és nem korrekt esete is), de valamiért nem szántják be az összes reklám blokkolót. Tudomásom szerint a Brave mögött egy cég áll, nem egy gerilla fejlesztő csapat, őket sem. A világon 1000 helyen kérdés, jogi aktivisták próbálnak kiállni azért, hogy joga van-e a felhasználónak megválasztania azt, hogy mit néz meg.

Az egy szélsőséges vélemény szerintem, hogy mindenki aki *valami miatt blokkol* az csaló.

Remélem így érhető az álláspontom.

Amúgy csak egy kérdés: az egész internet tele van beágyazott youtube videókkal (van belőlük pár). A felhasználó nem megy fel a platformra, és semmit nem fogadott el. Csak böngészik. Ott jöhetnek reklámok?

Még egy kérdés: ha nem nézi a youtube-ot, egyszer sem megy fel a platformra, semmit nem fogadott el. Akkor is követik, hogy mi érdekli, mit csinál? - szerinted joga van blokkolni bármit?