( zolee1988 | 2024. 09. 23., h – 12:20 )

én a telefonos alkalmazást használom, utalva kérem azt a pár szár forintot, amit kapok. nálunk faluhelyen nincs átvevő pont, és busszal járok, 2-3 naponta az a 2-3 palack elfér a zsákomban, az repont útba esik munkába menet. működik, nincs bajom vele, nem okoz plusz kényelmetlenséget.

sokkal inkább az emberi butaság. nem érdekel, hogy azért nem megy neki, mert buta és nem tud olvasni, vagy azért mert idős, és ezek a technikai dolgok nem mennek neki.
múlt héten viszem a kis palackjaimat, előttem egy idősebb hölgy dobálja befelé, megy is szépen neki, mikor is, egy nem átvehető palack került a gépbe. a gép jelez, hogy nem jó, és a futószalag megindul kifele. erre mit csinált a nem okos, de annál erősebb polgártárs? egy másik palackkal tolja befele a kijövő palackot, amit megtold egy újabbal, mint valami kisvonatszerelvény. a gép persze pánikol, kiírja, hogy munkatársi segítség kell neki, mert rajzol egy piros stop táblát. kedves állampolgár kurvaanyzázva otthagyja a hibás gépet, nem várja meg a segítő munkatársat. mehettem vissza délután a saját kis palackjaimmal munka után.

ma reggel kb ugyanez, a bácsi előttem valami nem magyar feliratos borosüveget próbált beletuszkolni a gépbe, és miután elégszer próbálta, a gép ismét letiltott. rutinos vagyok, nem várok, majd később visszajövök. arra értem vissza, hogy egy néni a hibás, piros STOP-ot kiíró gépbe tömködi a palackokat...

most megnéztem, 147db italcsomagolást váltottam vissza az alkalmazás szerint, soha egyikkel se volt semmi gondom, elsőre elfogadta, szóval a technikai elvileg jó.