Alapból szeretek úttörő lenni, ezért ki is próbáltam, de arra jöttem rá, hogy valójában az app egyetlen előnye annyi volt, hogy bárhol megvásárolhatom a bérletet. Hátránya viszont bőven akadt, a teljesség igénye nélkül:
- a buszra felszálláskor gyors felmutatás helyett bűvészkedhetek a kamerás olvasgatással meg a backend szerver válaszával, volt, hogy hétköznap reggel egyáltalán nem működött, az elsőajtós járatnál meg torlódtak az emberek. amúgy is mekkora bénaság már, hogy egy gyors NFC-s csipogtatás helyett le kell olvasni és utána animált bohócságokat mutogatni a járművezetőnek?
- ha lemerül a telefon vagy akár csak gond van a mobilnettel, nem tudod felmutatni
- az már csak a BudapestGo app bénasága, de amikor szálltam fel a buszra, a többi funkciót (pl. utazástervezés) félbeszakítva "el kellett lépni", majd tervezhettem újra az útvonalat miután felmutattam a bérletet
Ezzel együtt az elektronikusan vett bérlet ugyanannyiba került, mint a papíros. Miért? A MÁV például meg bírta lépni, hogy az elektronikusan vásárolt jegy olcsóbb.