( E-Medve | 2024. 08. 29., cs – 00:33 )

Egy utolsó kísérlet, hogy megértsd a problémámat a globális felsőkorlátos ötleteddel kapcsolatban. Ha ez se megy át, akkor részemről elengedem a témát, mert már így is messze járunk az eredeti témától.

Egy autóról általában tudjuk, hogy a katalógusadatok szerint hány másodperc alatt van 100-on. Ez ugye függ a tömeg és a motorteljesítmény arányától. Egy Tesla kb. 3 mp alatt van százon, míg egy átlag autónak nagyságrendileg 10-15 mp kell ugyanehhez. A szokatlanabb mértékű gyorsulás okozhat némi adrenalint. (Amitől épp úgy függővé válhat - fontos a feltételes mód - az ember, mint az okostelefontól.) Tehát valószínű, hogy egy jobban gyorsuló autót gyakrabban fog lepadlózni akár városban is a tulaj, míg egy klasszikus autót kevésbé.

Nyilván Tesla helyett bármilyen más autót mondhattam volna, ahol a motorteljesítmény magas a tömegéhez képest.