Ha valaki nem érti egy módszer lényegét, elkezd szabályozni, egyre értelmetlenebb szabályokat alkotva. Nálunk ezt úgy oldják meg, hogy aki több órára eltűnik HO-ban, azt először figyelmeztetik, ha a probléma visszatér, visszaveszik a HO-t és ezt a legelején írásban rögzítik.
Ha egy szervezet mint munkáltató, mint munkavállalói oldalról nem elég érett ahhoz, hogy megértse: a munka az, amit csinálsz, nem pedig az, hogy valahol vagy, Oregon kedvéért: nem képes szocializálódni egy ilyen munkahelyhez, ott egyszerűen el kell venni a HO-t és kész.
Egy nagy multinál eleve sokkal megszokottabb, hogy a vezető fejlesztő Svájcban ül, a devopsosoknak csúfolt AWS adminok Indiában, a fejlesztők itthon, cseheknél meg Belgiumban, és amerikai nagyfőnöknek reportál mindenki, ilyen közegben eleve felejtős a "megbeszéljük az irodában" kedves, hatékony, emberi, csak éppen megvalósíthatatlan megközelítés, itt jóval könnyebb implementálni a HO/hibrid munkavégzést, mert meg van a kulturális alap: hogyan kell remote együttműködni úgy, hogy tartsuk a határidőket.