Az előírt kötelező felszerelések jó sok éve a gyakorlatban kimerülnek néhány plusz csipben meg szoftverben. Amik meg rendelkezésre állnak, mert a drágább modellekbe kifejlesztették jó régen, és az azokat anno megvevők már rég kifizették a fejlesztésüket. Tehát a valóság az, hogy a gyártónak bele kell tennie 50 EUR-nyi plusz elektronikát a kocsiba kötelezően, cserébe megemeli a kocsi árát 1-2000+ EUR-ral, merthogy ennyibe került eddig az "extra"...
Nekem senki ne mesálje el, hogy ezek valóban fokozzák a közlekedés biztonságát. Ezek a kötelezvények csak az autógyártóknak jelentenek automatikus plusz bevételt.
Bluetooth kihangosító már az utolsó "legolcsóbb" 6 millió forintos kocsiban is van gyárilag, vagy 10 évre visszamenőleg, de ettől a 6 millióstól a 100 milliósig mindenki úgy telefonál vezetés közben, hogy a kezében tartja zsíroskenyér módjára a telefont és ordít bele, nem a kihangosítón keresztól (amit gondolom nem tud beállítani, vagy leszarja, stb...). Namost ugyan ez a színvonalú sofőr állomány majd a távolságtartót használja a biztonság további fokozására... Ja, persze.