( willy | 2024. 06. 27., cs – 18:38 )

Itt félreértés van, a szolgáltató a _jogos követelését_ terhelheti a _jóváhagyás_ alapján. A terhelés nem a régi kártya adatai alapján hanem a régi kártyával létrehozott _jóváhagyás_ alapján kéri a levonást. Azaz a kártyaszám amikor a jóváhagyás megtörtént akkor még valid volt. Semmi rémisztő nincs itt. 
Ha a szolgáltató nem biztosít lehetőséget a lemondásra, vagy igénye jogtalan akkor te a te bankodon keresztül vitát indíthatsz (a tényekkel a kezedben miszerint nem válaszol, és nincs lemondási lehetőséged, vagy válaszol de az eredmény ugyanaz). Ekkor majd visszakapod a pénzed vagy sem. Ha visszakapod (azaz a javadra döntenek) az elég nagy probléma a kereskedőnek mert emiatt (nem az egyedi eset miatt, hanem a tény miatt) meg is vonhatják a fizetési lehetőséghez való hozzáférését, nem igazán szeretnek ezzel játszani.