Az összejött pénz 20%-a, 50 000 dollár elég a hirdetésre, mert közben a NYT is csökkentette feléjük a hirdetési árat. A maradék 80% az alapítványhoz megy. A hirdetésnek köszönhetik ezt a jelentős támogatást.
Sokan tudni vélik, hogy új korszak köszöntött be ezzel a hirdetési akcióval. A New York Times közönségkapcsolati osztályának igazgatója szerint mindenesetre merőben szokatlan, hogy egy speciális érdeklődésű közösség nem valami ellen, hanem valami mellett hirdet. Náluk ez az első ilyen. Mindenesetre elképesztően meggyőző lesz a hirdetés a tízezer aláírással! :) És ami talán már most bízvást állítható, a hirdetésről ingyen fognak beszámolni a világ vezető lapjai az informatikai vagy a hírek, érdekességek rovatban. Nem beszélve a várható hasonló közösségi megmozdulásokról.
Hogy mennyire élő problémát oldott meg Rob Davis, jól mutatja, hogy kis hazánkban is felmerült az OpenOffice.org meg egyéb szabad szoftverek folyóiratban való hirdetésének ötlete. Persze már az is jó volna, ha a tisztaszoftver.hu [www.tisztaszoftver.hu] IM oldalakon a lopott MS reklámfotó [www.tisztaszoftver.hu] mellett ott szerepelne valami jogtiszta linuxos is. Mert hogy azt a pénzt, amennyibe ez kerül nekünk, mennyi-mennyi hasznosabb dologra lehetett volna fordítani... :)