A legtöbb tartalom-előállítót nem érdekli, ha blokkolod a reklámot. Ezt ők hangoztatják, lépten-nyomon, és ezt azzal indokolják, hogy a YouTube méltatlanul alacsony mértékben részelteti őket a reklámbevételből. A tényleg pénzt akarnak, akkor inkább szponzort fogadnak, és azt reklámozzák magában a videóban vagy nyitnak ilyen Patreon, Kofi, stb. támogatói oldalon fiókot, oda várják a támogatók adományait, vagy árulnak valami repicuccot (bögre, póló, a csatornájuk logójával, stb.).
Valahol megértem a Google-t is, a videók gigantikus gépparkot és tárhelyet igényelnek, ezt valakinek a zsebéből fizetni kell, mert nem jótékonysági alapon megy. Szeretnének ebből valami megtérülést látni, így próbálkoznak. Azt viszont nem értik, hogy ez egy szélmalomharc, amit nem nyerhetnek meg, és ilyen gusztustalan mértékben, ahogy a legtöbben tolják, nem lehet reklámot rátolni mindenkire. Pedig nagyon reménykednek, nem csak a YT-on blokkolók fenyegetésével, hanem pl. ezt készítik elő a Manifest 3 implementálásával, hogy ne működjenek az adblocker addonok, ettől jobban kell aggódni, mint a YT-s fenyegetőzéstől.