( hajbazer | 2024. 01. 04., cs – 13:38 )

Laposföldhívő szintre mensz le mikor megpróbálod újraértelmezni ezt.

Te kezdettől fogva ezen a szinten vagy. Néha-néha teszek egy kísérletet, és részlegesen leereszkedem a laposföld szintedre, hátha megérted a lényegét annak, amit mondok.

- A Youtube szándékosan jeleníti meg a videót reklámokkal, és az a szándéka, hogy a reklám minden olyan készüléken megjelenjen ahol a kliens ezzel "fizet"

Az első mondatrész igaz, a második annyi módosítással igaz, hogy nem minden nem fizetőképes kereslet (akiknek reklámmal kéne fizetnie) kliensén jelenik meg reklám. Függ a reklámprofiltól, országtól, régiótól, meg attól, mennyi reklám van a queue-ban stb. Erre vonatkozóan már idéztem a Google álláspontját. [1]

A tartalomgyártó egyértelműen hozzájárul a reklámokhoz mikor feltölti, sőt ...

sőt... (folytatva a mondatot azzal, amit szándékosan elhallgatsz) a tartalomkészítő hozzájárul és tudomásul veszi, hogy nem minden megtekintés/lejátszás után jár neki reklámbevétel.

Ez a módszer egy tudatos módszer aminek a célja bevétel szerzés

Ebben nincs vita. Az viszont hozzá tartozik, hogy a bevételre nincs garancia és ezt a tartalomkészítő is elismeri.

Ha ezeket nem tudod cáfolni, akkor azt jelenti, hogy a Google és a tartalomgyártó arra kötöttek szerződést, hogy a Youtube nevű szolgáltatáson terjessze a tartalomgyártó tartalmát a _Google_ által meghatározott módon (szerződés).

A "meghatározott módon" magába foglalja azt is, hogy nincs minden megtekintés után bevétel. Csak ezt te megpróbálod szándékosan, sunyi módon elhallgatni. Emiatt vagy kezdettől fogva a lapoföldes szinten.

https://a.te.ervelesi.hibad.hu/mazsolazgatas

Mi van ha karácsonykor nézed Kevint ahogy védi a házát? Mivel a karácsonyi logó más?

Akkor abban az időpontban az lesz a tartalom, de minden egyes néző pontosan ugyanezt a tartalmat fogja látni. Ez lesz maga a nyilvánosságra hozott tartalom. A Youtube reklámok esetében, egyrészt, a reklámok nem részei a tartalomnak, másrészt nem is mindenki ugyanazokat a reklámokat (hasonlat szerint: ugyanazt a logót) látja, még akkor sem, ha ugyanabban az időpontban nézik. Viszont az eredeti tartalmat illetően ugyanazt látják. Tehát, míg a karácsonyi logós esetben a logó része a nyilvános tartalomnak, a Youtube esetében a reklámok nem részei a nyilvános tartalomnak, az reklámproflionként más és más, valahol pedig nem is kerül lejátszásra reklám. Ezért szar a hasonlatod, nem azért, mert nekem nem tetszik.

Többször kijelentetted, hogy olyan szoftvert használsz ami úgy hirdeti magát,  hogy "eltávolítja" ("remove", pl.: smarttubenext) a következőket:

- reklámok a videóban
- reklámok a videók között
- szponzor tartalom a videóban

Ezek a laikusoknak leírt mondatok a projektek ismeretető oldalán. A reklámokat technikailag nem kell eltávolítani, mert nem részei a tartalomnak. Annak a stream-nek sem részei, amiket a hivatalos Youtube JS Player letölt. Nem is távolítják el az általam ismeretetett alternatív kliensek. Szimplán nem ékelik be őket az eredeti tartalomba.

A szóhasználat is azt indikálja, hogy ezek a szoftverek módosítják azt a tartalmat amit a műsor szolgáltatója a hivatalos kliens programokkal megjelenítene.  Ergo módosítod. 

Nem módosítom. Az eredeti nyilvános tartalom az, amit a tartalomkészítő feltöltött.

Minden értelmes ember látja, hogy küzdesz azon, hogy megindokold miért teszed amit teszel, hogy ne érezd magad szarul.

Hiába próbálod megpszichologizálni, én nem érzem magam szarul. Akkor érezném magam szarul, ha előfizetnék a prémiumra. Egyszerűen csak nem szeretném, hogy akik ezt olvassák, abban a tévhitben legyenek, hogy egy multi elveheti tőlük a magánmásolás jogát. Nem veheti el. Továbbá, a sok e-szendvicsember között, akik büszkén hirdetik prémium előfizetésüket, nem ártanak alternatív vélemények is, open-source, privacy-központú alternatívák megismertetésével. Elvégre egy eredetileg open-source fórumon vagyunk, ahol utóbbiaknak kéne túlsúlyban lenniük.

A technológiai lehetőség, ami adatott, hogy ezt kijátszd nem jelenti azt, hogy maga a módszer változott.

A technológiai lehetőség az audiovizuális reklámok kijátszására nemrögzítésére a VHS magnók megjelenése óta adott, pontosan 48 éve. Ízlelgesd.

Te tevőlegesen és szándékosan sérted meg a Youtube felhasználási feltételeit és okozol kárt a tartalomgyártónak.

Nem sértem meg. A Youtube ToS garantálja nekem a magánmásolást. Ideje tudomásul venned neked is és az összes profitprotektornak.

The following restrictions apply to your use of the Service. You are not allowed to:

1. access, reproduce, download, distribute, transmit, broadcast, display, sell, license, alter, modify or otherwise use any part of the Service or any Content except: (a) as specifically permitted by the Service;  (b) with prior written permission from YouTube and, if applicable, the respective rights holders; or (c) as permitted by applicable law;

https://www.youtube.com/static?template=terms