Valószínű akiket most citáltál nem engem hazugoztak, így nekem nem releváns. Szóljon nekik az, akit hazugoztak.
Pedig illene az ő munkásságukat is figyelembe venned.
Ezáltal megértem, hogy a 3G megszűntetése a túlnyomó többségnek sokkal több előnnyel jár, mint az elenyésző kisebbségnek hátránnyal.
Nem ez volt a baj a 3G lekapcsolással. Hanem az, amikor és ahogy kivitelezték. Szomorú, ha ezt azzal a gondolkodásra is használt agyaddal nem tudtad eddig kimatekozni.
Bármennyire nem érted, nincs a világon olyan dolog amit fenntartható lenne/fenn kellene tartani az utolsó felhasználó önszándékú elpártolásáig.
Azt sem mondtam, hogy az utolsó felhasználóig fenn kéne tartani. Ezzel kapcsolatban azt mondtam, hogy lekapcsolni akkor etikus üzletileg, ha már csak olyan kis létszám használja, hogy ezek pluszköltségét a szolgáltatónak megéri átvállalnia. Erre adtam egy példát is, amikor a Telenor tízezer készüléket saját költségen kicserélt az E-GSM átállás miatt. Ezt az állapotot messze nem érte még el a 3G a lekapcsolás bejelentésekor. A lekapcsolás tehát minimum korai volt, de üzletileg etikátlan is, mert többletköltségbe hajszolta az előfizetőket és az államot is.
Mondok példát: volt GSM előtti 450 MHz-en működő mobil előfizetésem, amit egyszer csak hogy-hogynem megszűntettek.
Azt is tudod, hogy hány előfizetővel döntöttek a megszüntetés mellett? 17000. [1]
Ezzel szemben a 3G hálózatot 2020 Q2-ben arányosna 5,54 millió előfizetés használta hanghívásra és az adatforgalom 8,9%-a ment 3G-n, ami arányosan átszámítva minimum 540 ezer előfizetés, maximum pedig 2,9 millió (ennyi mobilnetes előfizetés mögött volt nem VoLTE-képes készülék).
- mennyi valós felhasználót érintett az, hogy a 3G lekapcsolásával mostantól nem tud egyidőben beszélni és netezni, pedig eddig folyton így használta a 3G-t? 2023-as adat érdekel, nem valami archív szám.
A 2023-as adat egy befolyásolt piac eredménye. Egy szolgáltatás lekapcsolását akkor etikus bejelenteni, ha attól már természetes módon elpártoltak az előfizetők. Mint a Westel 0660-as példádnál. A 2020 Q2-ben bejelentett 3G lekapcsolás és a piactorzító állami készülékakciós támogatás alapjaiban befolyásolta a 3G-használatot. Ezért nem releváns.
- mennyi valós felhasználó volt, aki rendszeresen internetezésre is használta a 3G-only készülékét, akinek most ez nem lehetséges? Nem 2020-as adat érdekel, hanem 2023-as, ugyanis a lekapcsolás most volt, nem 2020-ban.
Elmondtam. Minimum 540 ezer, maximum 2,9 millió előfizetés. Emögött valamivel kevesebb valós felhasználó van, mert egy emberre 1,4 SIM kártya jut.
Nem mutattál fel semmit, csak elismételted 250x a nyitó posztban lévő, forrással alá nem támasztott közléseidet.
Nem vetted figyelembe, amit felmutattam.
nem indítottam itt (sem és máshol sem) síránkozó topicot a KATA IGAZSÁGTALAN ELTÖRLÉSÉRŐL ÉS SZÁZEZREK SZEGÉNYSÉGBE TASZÍTÁSÁRÓL.
Remélem átmegy a hasonlat, párhuzam.
Átjött. Szerintem a KATA megszüntetése igazságtalan volt akkor is, ha nem indítottál róla topikot. Szerintem a 3G lekapcsolás igazságtalan volt, de én indítottam róla topikot.