( azbest | 2023. 09. 22., p – 15:44 )

Persze, ha adminisztrációs dolgokat kell intézni.

Cibnél pár éve ráálltak arra, hogy "én vagyok az ön személyes ügyintézője, szeretnék időpontot egyeztetni Önnel, hogy mikor tudna befáradni, hogy megbeszéljük mibe fektethtené be a lejáró korábbi befektetését / az egyenlegén lévő pénzt....". És egy amúgy befektetéshez, s saját ajánlataikhoz sem nagyon konyító ügyintéző próbál rábeszélni arra, hogy tegyél oda pénzt, ami a banknak hasznot hoz, ügyfélnek már nem feltétlenül. Még névjegykártyát és közvetlen telefonszámot is adnak.

Meg az Ön régóta hűséges ügyfelünk és ezért az akármilyen arany kártya... blabla.. ott van a weblapon, hogy bárki igényelheti, csak ki kell fizenti :D

Persze az is igaz, hogy ezt egy belső rendszer figyeli és különböző feltételek triggerelnek különböző eseményeket, teszik be a robot vagy az üzletkötő feladatlistájába a megkeresés valamilyen formáját. Collection területen más országokban futó rendszert fejlesztésében én is vettem részt, szóval pontosan értem miért hív és honnan tudja, hogy hívjon :) 
Ha nincs benn felszabaduló, vagy bármilyen lóvé, akkor nem fog keresni. Legfeljebb, ha semmi olyan szolgáltatást nem veszek igénybe, amivel keresnek rajtam, negatívbe viszem a hasznomat (pl olyan tranzakciók sokasága, ami után a tranzakciós adó elvisz minden bevételt utánam), akkor egy másik rendszer elemzése elindítja azt a folyamatot, hogy felmondják a szerződésemet.