( zeller | 2023. 09. 20., sze – 18:22 )

A login esetén nincs jó döntés arra vonatkozóan, hogy legyen-e kint az "sms-t kérek inkább" gomb, vagy sem. Ha nincs, akkor a mobil device/app elérhetetlensége esetén a csak push-t választó üf. vagy telebankol, vagy bankfiókba megy...

"akkor majd persze jön a bank, hogy én voltam a hülye, és beperelnek :)" - az esetünkben szereplő hölgy khm. nem fejtette ki minden részletét a sztorinak - az, hogy személyi hitelt sikerült igényelni az identitását felvéve, _és_ azt is meg a teljes számlaegyenleget, meg a beérkezett utalást is sikerült elutalni a számlájáról, az... Mondjuk úgy, hogy legalább fél maréknyi SMS-t jelentett, amire reagálni, netbankban beírni a kódot, stb. kellett, ha minden igaz. Úgyhogy a kellő gondosság hiánya az ő oldalán biztosan megáll, sajnos.

A tokenizált kártya - fizikai kártya kapcsolatát még nem látom át teljesen, de szinte biztos, hogy van valami oka annak, hogy a fizikai kártya/kártyaszám nem tiltható.