( BehringerZoltan | 2023. 09. 20., sze – 18:14 )

Az edukáció csapda a felhasználókra nézve. Legitimál egy olyan poziciót miszerint a felhasználó lesz a számonkérhető a bank helyett! Minden ilyen próbálkozást csírájában kell elfojtani, és világossá kell tenni, hogy banknak nincs megoldása a problémára (mivel az nem megoldható), és csak a felelősséget akarja ilyen trükökkel áthárítani. Lásd rabló-pandúr esete, amikor is a rabló _mindig_ egy lépéssel a pandúr elött van - nincs az az edukáció ami ezt a lemaradást behozhatná, szemfényvesztés az egész. A banknak kell jótállnia mivel ő müködtett olyan rendszert ami nem használható biztonságosan. 

De h mennyire blöff ez az eduikációs marhaság: játszunk el a gondolattal, h akkor külön vizsgázni kellene "bankolásból". Nah az ügyfelek 90% megbukna, és a banknak fel kéne mondani velük a szerződését egyidejüleg a pénzük visszaadásával! Remek, támogatom! És bankok támogatnák vajon? Ja....h igy már nem is kell az edukáció nekik, ugye?