( thxer | 2023. 09. 20., sze – 16:07 )

Láthatod hogy nem tűnt fel az ügyfélnek, hogy az 5. 2FA-s SMS-t kapja.
OTP-nél jelenleg ez így néz ki:
Netbank belépés, 1 SMS, 6 számjegyű kód, ami csak bizonyos ideig érvényes, oké, épp tényleg a hamis netbank belépést csinálta, vegyük úgy hogy jogosan írta be. Mivel máshol léptek be az adataival, ezért jött egy email is, hogy belépés ismeretlen helyről, de valószínű, hogy nem mindenki hasonlítja az IP címét a saját kilépő IP-jéhez.
Átutalás: 1 SMS, 6 számjegyű kód, bizonyos ideig érvényes, az SMS-ben benne van hogy milyen művelet, milyen összeg. Ha nem ő indította, miért adta meg?
Kölcsön: Jön 1 SMS kb. az online igénylés kezdetekor, amiben benne van hogy mi történik, majd a form végigkattogtatása után jön egy 2FA SMS 6 számjegyű kóddal, ami így kezdődik: "Személyi kölcsön igénylés megerősítése", majd jön egy szöveg, hogy folyósították, majd pedig az egyenlegértesítő.
Átutalás: A hitelt el is kell utalni, szintén SMS, 6 számjegyű kód, összeg és művelet benne van az SMS-ben.

Tehát minimum 6-7 SMS-t kapott, mindegyikben benne van hogy mire vonatkozik.Több SMS-nek ez a formátuma: "Ha nem ön indította, ne adja meg a kódot. Azonosító: XXXXXX."

Szóval szerintem elég nehéz ezt benézni és erősen akarna kell az ügyfélnek.

Valamint én pl. az új alkalmazást használom, mindenről push noti jön, amit jóvá kell hagyni, nincs 6 számjegyű kód.