( hedermisi | 2023. 09. 20., sze – 08:18 )

Szerkesztve: 2023. 09. 20., sze – 08:19

Nem ment át a másik hsz-em [1] üzenete: fordítási hiba ide vagy oda, még mindig egy agitprop anyagot tekintesz valóságosnak és most pocsékba mennek a felhaborodásra használható érzelmi energiáid. Pedig arra másutt nagy szükség lenne.

Ami a javaslatban van:

- B-s jogsi már 17 éves kortól (de 1 évig felügyelettel), max 130kmh, max nettó tömeg 1800kg. Tehát magyar utakon csak a tömeg a korlát. Leírja azt is, hogy üresen még az elektromos autók közül is belefér sok népszerű típus (amit én tudok pl alap tesla 3, konák, stb, stb)

- A B jogsi B+ jogsira upgrade-elhető 21 éves kortól és legalább 2 év tapasztalattal, és csak egyetlen egy tényező vizsgálatát kéri a javaslat: 3 tonnás, legalább 120kmh-ra képes jármű biztonságos vezetését.

Ennyi. Mindezt azért próbálják, mert a háttérttanulmányból [1, ref 5] tudjuk, hogy a tapasztalatlan vezető kombinációja a tömeggel a legnagyobb úti gyilkos.

Azért töri magát ez a bizottság, hogy ne halj meg egy nagykamasz miatt aki kapott egy x5-öt érettségire. De mit kell tennie ennek a parlamenti csoportnak, hogy Raynes mércéje szerint legyen normális?

[1] https://hup.hu/comment/2967201#comment-2967201