( BehringerZoltan | 2023. 09. 19., k – 22:36 )

Ez fókusztévesztés, ami a dolgok meg nem értéséből ered. Látszólagos konstruktivitása valójában egy óriási csapdát rejt magában! A javaslattevők [inkább közvetve, mint közvetlenül a bankok] az edukáció forszírozásával nem a valódi problémát kívánják megoldani [ugyanis az megoldhatatlan], hanem olyan eszközt keresnek, ami hivatkozási alap lehet arra, hogy a probléma megoldhatatlanságáról a figyelmet elterelje és az ő felelősségüket elhárítsa. Hasonló dolog a pin kód is! Annak is az a valódi értelme, hogy legyen a rendszerben olyan jogi hivatkozási alap, amivel el tudják hárítani maguktól a felelősséget. Totál nevetséges h 4 db szám védi a vagyonodat, miközben ennek 4 számjegynek a titokbantartása életszerűtlen pláne a több szögből bekamerázott pénztáraknál, készpénzfelvételi automatáknál bűnözők által elhelyzet az eredetivel tökéletesen egyező kinézetű nyomógombokkal amik egyből hazatelefonálnak a beütött pinkóddal, valójában erre a 4 számjegyre a bank jogászainak van szüksége, akik a számlatulajdonos felelőtlenségére hivatkozva, miszerint nem védte megfelelően a pinkódját, mentesítik a bankot a kártérítési felelőssége alól. Nem tudom h számodra, mint aki magáról önnálló életvezetésre képesként nyilatkozik érthető-e a dolog mögöttes logikája? Ami úgy tűnik mintha a számlatuljdonos védelmét szolgálná (pl. edukáció) az valójában eszköz a bank ügyvédei kezében a felelősség elhárítására. Nincs más valódi(!) megoldás csak az, h a bankot kell kötelezni arra, h vállalja a  felelősséget az általa működtetett rendszerből eredő károkért.