Ha város, akkor semmiképp sem akarsz új dízelt. A legegyszerűbb technikával megáldott benzines fele menj. Ha hibrid, akkor plugin inkább.
A Kia-kra 7 év vagy 150k km gari van, ha 3-4 éveset találsz, és rendesen szervizelt, akkor még garis lesz az autó. Kolléga hajtott Ceedet, és jó kis verda volt, bár nyilván a kopóalkatrészek ott is kopnak.
Inkább a 4-5-6 éves vonalba fogsz kényelmesen beférni a 6 gurigával, úgy, hogy rögtön vond le az autóra költendőből, hogy az első évben simán jöhet valami izmosabb történet ezeknél. A 4-5-6 éves autónál akár ugyanúgy nyerhetsz futóműves akciós, mint a 13 évesnél, bármivel, ami kopóalkatrész.
A svájci pap felesége szombatonként bevásárlós, erős izgalmi állapotban 40km/h-val gurulós autókat felejtsd el, bár biztos létezik 1-2. :)
A Speedzone-osoknak vannak használt autó tesztes (érdemi, nem a ladásra gondolok) videói, azok egész jó kiindulási alapok, illetve nézd meg hogy egy normál kerékabroncs szett, és a főgg alkatérszek mibe fájnak.
A Totalcaron ott van a kerülendő motoros íráscsomag.