( zeller | 2023. 03. 10., p – 08:30 )

Azok az 1024+ éves tarifacsomagok (50+ darab)  ugyan sok (lusta) ügyfelet érintenek, azonban a szolgáltatói oldalon ez csak ballaszt,a mit cipelni kell: számlázási, szabályozási marketing és minden területen, ami a cégnek olyan plusz költség, amit nem fedez ezeknek az ügyfeleknek az előfizetési díja. Gondolom készültek becslések arra nézve, hogy ezekről mennyien és milyen, jelenleg forgalmazott szolgáltatáscsomagra fognak váltani, illetve mennyien lesznek azok, akik hátat fordítanak nekik, és az jött ki, hogy az ügyfélvesztéssel együtt is megéri a nagytakarítást elvégezni. Lehetne azt is csinálni, hogy a 10-20 legrégebbi/legkevesebb ügyfelet érintő csomaggal kezdeni a takarítást, aztán ahogy annak a hullámai elülnek, akkor fogni a következő "kört", meg utána még egy egy harmadik körben a maradékot - de ez egy-másfél év, és a szabályzatok/számlázás terén ugyanazt a munkát háromszor kéne végigtolni, és ez alatt az idő alatt kvázi folyamatosan a kivezetett számlacsomagokon pörögne az ügyfélkapcsolattól a számlázáson meg a jogi területen át mindenki.

Az, hogy az adott cég ügyfelei a személyes kiszolgálást részesítik előnyben (T-pontokban sokan vannak) vagy sem, az az ügyfélkörön is múlik, meg azon is, hogy a T-nek jóval szélesebb szolgáltatási portfóliója van, jóval több "örökölt" ügyfelet szolgál ki - ráadásul a mobilos meg a webes felületük is... Szóval ott khm. "célszerűbb" bármit is személyesen intézni... (Tapasztalat...)