( vl | 2023. 01. 21., szo – 02:13 )

A tipikus scenárió, hogy a TB tegnap még be bírt jelentkezni, ma meg már nem bír. "Egyszercsak" elbaszódott. 15-20 éve használok TB-t, ~10 éve van O365 account is felvéve benne, és ezidő alatt nem egy alkalommal sikerült valamit MS-éknek kitalálni, hogy hogyan hágják meg ismételten az IMAP szabványt, ami amúgy kb. szinte mindenki másnak megfelel, csak nekik nem. Amire aztán vagy a TB oldalon kellett valamit fixálni, vagy nekem valamit baszkódni az accounttal, hogy megint működjön.

Szerencsére ez nem az elsődleges accountom, így annyira nem érint mélyen, de azért a tudat minimum zavaró, hogy napokig nem használható normálisan. Ha az elsődleges accountommal történne ez, akkor baromira hátráltatva érezném magam. Persze a saját magam által karbantartott dovecot-tal egyszer nem volt ilyesmi...