> Pl. nekem a Leaf-en nem fogom üresbe tenni, kézifékezni, mert minden szempontból kényelmetlen és hülyeség is. N-be tenni kacifántos, tippre újabb autómatáknál is így van.
Bár egyetértek, én se szoktam ezt csinálni, meg szerintem az emberek 90+% százaléka sem (sőt, nekem a mazda auto holdja szerintem konkrétan csak annyit tesz, hogy nyomja helyettem, ha megkérem, nem a kézit húzza fel), de egyébként mi lenne a kacifántos N-be, vagy P-be tolni?
> A gyártóknak kellene pl. egy olyat csinálni hogy ott a tolatóradar távolsága, tehát tudhatja hogy áll-e mögötted valaki amikor nem mozog az autó és nyomod a féket. Minden adat megvan hozzá. Ebben az esetben csökkenthetnék a fényerőt pl. a felére, vagy ilyesmi.
Szerintem ezt szabályozás miatt nem lehet. Mondjuk engem nem zavar se ez se a köd egyébként se.
Sőt, ködnél már láttam én olyat, ahol egyébként a hátsót csak akkor lehet lenyomni, ha az elsőt is lekapcsolod, látni meg szeretnék ködben.