( Hiena | 2022. 10. 07., p – 20:54 )

Oh, anno az OTP-vel futottam ugyanilyen köröket. Előre betelefonáltam a fiókba, megadtam nekik a számlaszámot, a felvenni kívánt összeget, érkezésem időpontját. Taktikusan időpontot is foglaltam.
Időpontban megjelentem a szakadt farmedzsekimben (rossz pont), háromnapos borostámban (újabb rossz pont). Húztam VIP sorszámot. Szám villan. Jónapot, pénzfelvét sajátszámla, igazolvány, lakcímkártya (mindkettőn ugyanaz a 3 napos borostás arc). Öööö, izé, nincs ennyi pénz a fiókban. Elmagyarázom a hölgynek, hogy előzetesen leegyeztettem a fiókvezetővel a felvétel időpontját és az összeget. Beszél a fiókvezetővel. 10 perc visszajön a fiókvezetővel, Jónapot, igen beszéltünk, sajnos nincs a fiókban ekkora összeg. "Mikor lesz? Megvárom. Esetleg addig ideadhatja a panaszkönyvet, hogy jobban teljen az idő." Pillanat, egyeztet, addig a kolléganő elvégzi az azonosításomat. Eltűnik a figura, tíz perc, addig azonosítanak, visszajön elkéri a személyimet és a lakcímkártyámat. Újabb 10 perc, hoz valami papírt amit aláirat a hölggyel. Újabb 10 perc, visszaadja a papírjaimat. Újabb 20 perc. Viszzajön, átad egy paprt a högynek, "áh, kivételesen meg tudjuk oldani", "áh, akkor kivételesen marad számlám a rajta lévő összeggel Önöknél", kényszeredett mosoly. Ügyintéző beüti a kódot a széfbe, "az időzár csak 35 perc múlva fog nyitni", "én ráérek." Tüntetőleg elővettem egy AERO magazint, hogy a többi várakozó ügyfélnek is jó legyen a vérnyomása. Elröppent a harmincöt perc, széf nyit, pénz számol géppel, kézzel is, aztán borítékol. Borítékot bepöccentettem a táskába, és alig egy óra alatt megkaptam a saját pénzem...