( doc | 2022. 09. 21., sze – 11:38 )

"tudja, kit kell felhívni ilyen esetben." - ehhez nem kell bankfiok, inkompetens, de a feletteset vagy "a Jozsi biztos tudja" contactot az is tudhat, aki nem a helyi bankfiokban, hanem a kozponti irodaban ul

 

"megspóroltunk egy bírósági eljárást, ami eléggé win-win." - ezt meg mindig megteheted bankfiok nelkul. Attol meg hogy konkret bankfiok nincs, van adminisztraciojuk, irodajuk, stb.

 

"mobilapp meg egy rakás 0 és 1-es, nem? :)" - persze, de a fenntartasa SOKKAL-SOKKAL kevesebbe kerul mint egy fiokhalozate (amit nyilvan az ugyfel fizet ki)

 

Nekem a bankfiokkal a legnagyobb problemam az, hogy egyszerre draga es az esetek nagy reszeben felesleges. Igazabol a techfobiasoknak jo, akik be tudnak menni, elmondjak a Marikanak hogy mit szeretnenek, aki megcsinalja azt, amit ok is meg tudnanak otthonrol.

 

Nekem az utobbi jopar evben egy bankfiokos kalandom volt, raadasul az sem az en, hanem parom bankjanal. Bement hogy igenyeljuk a CSOKot, ha mar van. Hitelt nem akartunk felvenni hozza, csak a ket gyerek utan jaro 1.4 milliot. Na a fiokvezeto-helyettes (akitol azert elvartam volna hogy minimalis koze van barmihez) teljes segfaultot dobott ettol, MINDEN elhangzo kerdesre a 'nem tudom', 'ehhez en nem ertek', 'ezt meg kell kerdeznem valakitol' halmazbol valasztott random valaszt. 4-5 alkalommal kellett berohangalni a bankba, ebbol tobb alkalommal kinyomtatta az elozoleg mar odaadott iratok "uj verziojat", amin tokugyanaz volt, csak a lablecben mas volt valami kod vagy mi a tokom, de ugyanugy ki kellett tolteni mint az elozot. Tobb honap eltelt, egy csomo telefonalgatassal, fiokba rohangalassal, mire eljutottunk odaig hogy nagy kegyesen "jovahagytak".

Sokkal egyszerubb lett volna, es rengeteg idon megsporolnak nekunk ha lehet mindezt digitalisan, online intezni (es erre fel van keszulve a penzintezet - ha van fiokhalozat, eleg konnyen mondjak azt hogy "menjen be a fiokba, es a munkatarsunk segit").