( laysoft | 2022. 06. 30., cs – 22:07 )

Küldtem az eon-nak email-t, leírtam benne, hogy a szerelő hibásan rakta fel az órát, ezért nem férek hozzá a porthoz, csatoltam képeket is, hetek múlva sem jött válasz. Felhívtam őket, panaszt tettem, megígérték hogy pár napon belül felhív egy szerelő és megoldja. Így is lett, három nap múlva hívtak, hogy pár órán belül jönnének.

Kijöttek, tudták miről van szó, de mondták, hogy én vagyok a második, aki ilyet kér. Mielőtt nekiálltak, megeskedtem őket, hogy ingyen lesz a móka. Plombát bontottak, a takaró lemez leszedése után kiderült, hogy nem a villanyszerelő hibázott, mert a doboz olyan, hogy nem lehet feljebb rakni az órát, ezért jómunkásember módjára csípőfogóval kivágott a lemezből akkora részt, hogy hozzáférhető legyen a port, még a zsebkésével szépen le is sorjázta. Beírták a munkalapra, hogy az ügyfél kifejezett kérésére történt a beavatkozás.

Kép

Bedugtam a kábelt, visszarakta a fedőlemezt, új plombák fel, fotók, viszlát. Miután elmentek ráforrasztottam sza2king ESP-01 verzióját, működik szépen.

Kép

Szóval ne szerénykedjetek, be kell jelenteni, kijönnek, megcsinálják. Ingyen.