( VincentV | 2022. 01. 07., p – 09:41 )

Nem vagyok gondolatolvasó, pl. eszembe se jutott hogy te olyan 10 éves autó kapcsán tetted fel a kérdést amik árulni se lett volna szabad, és megint az a B merci a viszonyítási alap, amit a gyártója is igyekszik letagadni. Persze, elhiszem hogy az egy fos volt ebben is, de ezt már megbeszéltük. Illetve eleve mi a francért menne valaki egy ilyen autóval pályára? Hol/mikor láttál 10 éves EV-t autópályán? Kivéve mondjuk egy Model S-t, ami akkor is és most is alkalmas volt erre. Ha ezt kivéve van is ilyen, nem egy mindennapos jelenségről van szó, én pl. még nem láttam ilyet. Az a pár darab autó újonnan is alig tudott 100-120km-et, mára suliba hordják velük a gyerekeket meg dolgozni járnak 20-30km-es körön belül, nem autópályán (de új korukban sem volt ez nagyon másképpen).

Egyébként ha tényleg érdekel, akkor eressz meg egy keresést az YT-n, külön "sport" ez, többféle típussal többen is teszteltek, hogy meddig bír fűteni álló helyzetben, mindenhol napok jönnek ki. Az sem véletlen, hogy a gyártók is ráéreztek erre, és több példányban van már "camp" mode, amikor kapsz fűtést, meg pár dolgot amire szükség van, de az autó rendszereinek a jelentős része sleep-ben van (mintha nem lenne rajta a "gyújtás"), így még több napra ki lehet tolni a használatot fűtéssel.