( zitev | 2021. 07. 20., k – 19:21 )

Ja, en is kb ugyanakkor probalkoztam, es ugyanigy jartam. Volt egy cirka feloras beszelgetes a panaszbejelentovel, nagyon tanulsagos volt, ugy van kialakitva a rendszer, nehogy kartalanitani kelljen barkit is, ne akarjon reklamalni, elmegy a kedve mire barmit is elerne. A fogyasztovedelemhez viszont erdemes lenne fordulni, mert az amit a posta csinal, erosen jogszerutlen-gyanus. A mar a vasarlasnal levont afa-val terhelt arat megegyszer megterhelik az afa-val, es meg vamkezelest is szamitanak ra, ha pedig fellebbezel, akkor a visszatartott szallitmanyt utanvet megfizetesevel szallitjak ki neked, tehat a mar kifizetett arut megegyszer kifizeted mint a pinty (es a vasarlasnal befizetett afa is befolyik kozben az allamkasszaba). Arra hivatkoznak, hogy sokszor nem tudjak megallapitani, hogy az afa mar be lett-e fizetve, mert nem derul ki az ali altal kuldott adatokbol. Mondtam, hogy az ali a vilag legnagyobb online kereskedelmi platformja, a magyar postat megenne reggelire ketszer, es az o rendszeruk minden rogzitett adatot atad, ami a vamkezeleshez szukseges. De ha nekem kell igazolnom, akkor ne papir-alapon kelljen megtenni, hanem a befizetesi oldalon lehessen egy evidence feltoltesi lehetoseggel bizonyitani, hogy az eljaras nem volt jogos, mindenkinek ez lenne a legolcsobb. Faszok...