Jó pár éves projekt ez már, talán van 5 éves is már. Support használja monitorozásra(meg yt-ra), meg ezen figyelik a ticket eventeket. Utóbbi teljes képernyős a többi meg kiszórva - írtak vmi scriptet ami váltogatja nekik. De használják úgyis, hogy mindenki egy képernyőt csesztet csak.(Persze mindenkinek van saját munkaállomása, ez csak amolyan összegző felület.) Ez egy asztali gép, ha jól emlékszem wines, a videókártya benne 6 displayporton keresztül dobja szét a képet. Más, nem kritikus feladatokat is ellát a gép a háttérben, szal felesleges lett volna bizbaszokkal szenvedni.
Arra jó egyébként, hogy a csapatmunkát, távmunkát (pl egy 3000 km-re lévő kiépítés, átadás esetén itt nézik melyik eszköz állt fel) tudja erősíteni, de egy embernek a falára baromság lenne, ezért nincs is máshol mivel vagy vettünk vagy írtunk olyan szoftvert ami intraneten keresztül komplex nyilvántartásokat mutat(webes vagy desktopos, mobilos).