( pink | 2021. 04. 22., cs – 11:17 )

Ha fasza a radar, akkor oké. Az akkori VW-ben ez az első radar nekem useless volt. Inkább finoman közelítve érintettem a falat a rendszámtábla-kerettel. Csak gyakran csinálni ezt elég fárasztó.

A garázsban nekünk egy-egy radiátor van pont az autók előtt, ezeket sem volna jó felbökni. Odaállítottam mindkettő elé egy-egy maradék tekercs hőtükör-fóliát, ami röccen, ha eléri a kocsi orra. Egyelőre ez a workaround. Láttam már olyan megoldást, ahol egy léc van lecsavarozva, és ha azt eléri az első kerék, akkor tudod, hogy jó helyen vagy. De láttam mozgásra aktiválódó lézerpontot is, amiről tudod, hova kell esnie a motorháztetőn (mondjuk ablakmosó fúvókára) és ennek megfelelően helyezkedsz.

A parkradar nélküli Sharannal megtanul az ember tolatni. Ott esélyed sincs látni a mögötted lévő autó orrát. Praktikákhoz kell néha folyamodni.