( TCH | 2021. 03. 20., szo – 10:55 )

> Nem az van, amit locsemege feljebb is írt, hogy akkora aszinkronitás van (nem RTOS, eltérő magokon futhat a szerver meg a kliens, dinamikusan változik az egyéb processzek száma), hogy hiába állítgatják a szemafort, elképzelhető, hogy a kliens már feltöltötte a buffert, beállította a flag-et, de a szerver még nem kapott CPU-t, hogy elkezdje feldolgozni?

Ha a szerver egyáltalán nem kapott még időt, akkor hogyan olvashatta ki kétszer, hogy buffer underrun legyen belőle? Akkor maximum egyszer sem olvassa ki és lagzani kezd a hang.

> Okés, hogy milisec-ekről beszélünk, de lehet, hogy az audio feldolgozás erre már pont érzékeny (nem értek hozzá), mert annak teljesen seamless-nek kellene lennie a megfelelő élmény érdekében, más program esetében meg nem tűnik fel a dolog.

De itt most nem az volt a kérdés, hogy az aszinkronitás miatt lehet-e jitter, hanem, hogy hogy a búbánatban tud a szerver buffer underrunt produkálni, ha a szemaforkezelés helyesen van implementálva?