( zeller | 2021. 02. 13., szo – 10:29 )

Nyugi, láttam már közelről netbank/mobilbankot - a "másik oldalról" is :-)  Nem azt írtam, hogy nem lehetne gyorsabb, hanem azt, hogy a meglévő infrastruktúrához és folyamatokhoz kellett igazítani, és az bizony hordozhat magában korlátokat, problémákat - amiket vélhetőleg ki fognak kalapálni - bár a korábbi válaszideje sem volt sokkal kevesebb - sőt. Csak ott beraktak egy képernyőt ("mindjárt készen vagyunk, de tényleg", vagy mi a szösz), ami picit (hangyabokányival) jobb, mint a "nem történik semmi".

Azt tartom problémásnak, hogy itt 10-ből 9 (és fél) megszólaló csak a frontendet nézi, és totálisan ignorálja azt, hogy ennek egy igen összetett konglomerátum részeként kell működni, amiben való igaz, vannak legacy sz@rkupacok, meg olyan módszerek/folyamatok, amiket már sok évvel ezelőtt sem így kellett volna csinálni. Viszonz banki/pénzintézeti környezetről van szó, ahol nagyon igaz az, hogy "ami működik, és nem b...ogat érte az MNB, aut nem piszkáljuk".