Ok, körül lett járva a téma, a nagy innovátorokkal csak egy baj van, nem akarnak tanulni a múlt hibáiból.
Az elektromos autózás zsákutcái
Mindkét akkucsere-rendszer piaci kudarcot vallott. A taxisok ráértek két fuvar között töltögetni, a teslások pedig nem akarták ki tudja, milyen állapotú és előéletű akkura cserélgetni a sajátjukat. (Pedig a Tesla komoly, az akkuk állapotát is figyelembe vévő kompenzációs fizetési rendszert is kidolgozott az akucsere-szolgáltatásra.) Úgy tűnik, az autós társadalom nem hajlandó ugyanúgy tekinteni az autó energiaforrására, mint a távirányító, a zseblámpa, a kamera elemeire. Az akku az autó része, és punktum.
Igen a Tesla is megpróbálta. Vannak dolgok, amik papíron jól néznek ki, ellenben a piacon megbuknak. Ellenben illiberális rendszerekben ettől még lehet nagy jövőjük.