( _Franko_ | 2020. 11. 03., k – 09:32 )

(Vö. csak egy pecsét.)

Még mindig ott tartunk, hogy mindez jelenleg is mérhető az autóban, sőt, mindez jelenleg is mérve van.

Azon túl egyetlen érvet nem tudtál felhozni, hogy a hitelesítés egy minimum tíz éves komoly tortúra és szinte egy lehetetlen küldetés, holott az is könnyen lehet, hogy már most is hiteles mérőeszközök vannak az autókban, ugyanis ez egy elenyésző költség az egész fejlesztéshez képest és az iparágban képesek előre gondolkodni 10-15 évet, tudják, hogy meg lesz adóztatva az a villany, amit az autóba töltenek.

Ráadásul már több mint húsz éve létező dolog az on-board metering, olyannyira, hogy már egy 2011-es EU tanulmányban is teljesen természetesen szerepelt: "Different options for counting EV electricity use exist: a, On-board metering similar to the digital tachograph; b, Smart metering of EV charging outlets; c, Separate conventional metering of EV charging outlets."

hogy akkor ezt a mo-i piacra gyártott járműveknél így kell csinálni

Miért gondolod úgy, hogy csak a magyar piacon van az üzemanyagon adó? Inkább az a kivételes és ritka, ha egy országban nincs extra adó az üzemanyagon, vagyis mindenhol amúgy is mérni kell majd a felhasznált energiát.