( hunluki | 2020. 10. 12., h – 22:33 )

Jaja, már a villanygolf se volt rossz, pedig az egy villanymotor egy meglévő testbe. Aztán most itt az id 3 ami meg kb -ha van rá 12-15 misi kereted- akkor az egyik legjobb választás mert minőségi mód össze van rakva és 50-es vagy nagyobb aksikkal. Más kérdés hogy az e-corsa például megállt a totálcar tesztjén az m3-as lehajtónál és csak trélerrel ment tovább, de ez a szoftvergyártással való bénázás mert nyilván az autógyáraknak ez egy ismeretlen terület, ők meg voltak/vannak ragadva az elmúlt évtizedben, a legtöbb gyári navi pl mind a mai napig őskövület és botrányosan szar. 

Vagy ott a skoda citigo amiből vicc keveset csinálnak pont hogy kijöjjön a kvótájuk ahogy te is írtad, de alapvetően az egy ilyen agglomeráció vagy város only üzemmódban brutál jó biznisz főleg államilag megtámogatva.

Amúgy a nagy aksis villanyautó se feltétlenül a legjobb kombó. Francnak hurcibálsz magaddal több száz kiló akksit feleslegesen amikor évente kétszer kellene neked a nagyobb távolság. Legyen gyorstöltés és lehessen max 20 perc alatt még 2-300km-t betuszkolni elektronok formájában és kész. Lehet hogy emiatt változtatni kell a szokásaidon, de alapvetően nem hülyeség inkább kicsit hamarabb elindulni és rászánni azt az 1-2 pihit és eldörrenteni közben egy ebédet vagy egy random kávényi időt szánni magadra.