( VincentV | 2020. 10. 12., h – 21:16 )

A Toyota kicsit elkottázta, mert amennyire jól sikerült nekik a hibrid rendszereknél szinte monopol helyzetet elérniük, úgy robogott el mellettük az EV piac (aztán a hibrid is), mert végig azt szajkózták hogy nincs értelme az EV-nek. Szerintem már nem kicsit bánják. Persze nem kell őket félteni, de perpill azon kívül, hogy azzal jaszkariznak, hogy van 1db használhatatlan (viszont megvásárolható, ami azért tényleg nagy szó) hidrogénhajtású autójuk, mást nem nagyon tudnak felmutatni. Szóval nem tudom mennyire mernék rájuk fogadni (perpill semennyire).

A VW jobb tipp volt, a másik a Tesla lett volna gondolom. Akikre én még tennék, azok a koreaiak (Hyundai, KIA). A Kona és az Ioniq is jól sikerült. A KIA suv-ja (E-Niro) meg egyenesen bestbuy a 300 és 500km-es hatótávval, 7 év garival, olyan áron amiért mások sokkal gagyibb autót és kisebb hatótávot adnak.