( Raynes | 2020. 09. 23., sze – 20:41 )

Semmi csízió nincs, magánfeljesztőknek ennyire futja kis költségvetésből, 1-2 személyes projekt keretében. Az, amit te ma 2020-ban mérvadónak érzel a húzó AAA címek alapján, azok több millió dolláros költségvetésből készülnek, éveken át, és több multi is áll mögöttük, azoknál persze egészen más a minőségszint. Kisguczy Illés garázsfejlesztő viszont ezt a szintet nem tudja hozni, de azért megpróbál ilyen kora 2000-es évek szintjén lévő játékokból megélni, innen-onnan pár centet bezsebelve. Azt ugye nem is hittük, hogy manapság egy szál fejlesztő tudja hozni a multik által éveken át támogatott AAA-s szintet. Ennek ellenére nem komolytalan, nézd meg a Minecraft is milyen sikeres lett, az is pedig egy random tájgenerátoros, legóutánzós, kockaépítő játék, ami nem hogy a 2000-es évek elejének szintén nincs, hanem úgy kb. 90-es évek végének szintje.